Servis

Softver za servis

KOME JE NAMENJEN?

Paket namenjen praćenju i poslovanja preduzeća koja poseduju servisnu mrežu i internu službu servisiranja proizvoda .

Pri kreiranju ovog seta funkcionalnosti, vodili smo se potrebama uvoznika, zastupnika i servisera, čije poslovanje se potpuno oslanja kako na prodajnim procesima, tako i na postprodajnim servisnim i procesima održavanja plasirane opreme i proizvoda. Svako trgovinsko preduzeće, koje u svom poslovanju podrazumeva bilo kakvo ozbiljno servisiranje, zna koliko je teško njime upravljati bez sistematizovane i efikasne evidencije svih postupaka i radnih etapa servisa. Nakon preuzimanja predmeta na popravke, ili redovno održavanje, izuzetno je važno voditi precizne evidencije servisiranja uređaja, evidencije zaliha idelova, i dalje vršiti analize o učestačosti kvarova i random učinku servisera.

DA LI JE EFIKASAN?

Efikasnost je No.1 parametar, koji o odlučuje o zadovoljstvu kupaca, kroz brzinu završavanja započetih servisiranja, jasnoću izveštavanja uprave, kupaca, dobavljača delova i sklopova, normativa servisera, itd.

Glavna ideja koja nas je vodila pri kreiranju ovog specijalizovanog paketa, bila je važnost i preciznost brzog toka informacija za naše klijente. Koncept je programiran da teži optimizovanju radnih zadataka, i time da bitno štedi vreme i novac kompanije. Zaključili smo da je nakon borbe za tržišno učešće nakon lansiranja proizvoda i njegovog uvoza, skladištenja i prodaje, podjednako važna i postprodajna priča.

Čitav smisao očuvanja zadovoljstva i zadržavanja kupaca, moguć je samo kroz izrazito informaciono ispraćenu profesionalnu servisnu uslugu. Isticanjem servisa kao bitnog modula ne smemo zaboraviti ni ostali skup funkcionalnosti koji je omogućen ovim paketom. Dakle pored servisa, softver Vas podjednako vešto vodi i kroz sve etape i korake od nabavke, skladištenja, preko prodaje, do kontrole i konačne analize poslovanja.

ŠTA SADRŽI?

Set sadrži sledeći skup mogućnosti:

  • Kompletne funkcionalnosti TRGOVAČKOG Paketa
  • Centralizovani sistem servisnim nalozima
  • Kontrola evidencija servisiranih uređaja
  • Kontrola zaliha delova pri servisiranju
  • Štampa fiskalnih računa iz progama, podržani fiskalni uređaji GALEB / HCP / GENECO / INT RASTER
  • Kontrola optimalne snabdevenosti objekata - brza informacija o raspoloživim količinama
  • Kontrola poštovanja valuta i rokova <> Potraživanja
  • Izveštaji, dnevni, nedeljni, mesečni

MREŽNI RAD VIŠE KORISNIKA

OMOGUĆENO

POSLOVANJE SERVISA OMOGUĆENO

OMOGUĆENO

POSLOVANJE VIŠE MALOPRODAJNIH OBJEKATA

OMOGUĆENO

POSLOVANJE VIŠE VELEPRODAJNIH MAGACINA

OMOGUĆENO

MODUL KONTROLE FINANSIJA

OMOGUĆENO

MODUL KONTROLE ROBA

OMOGUĆENO

NAPREDNA ANALITIKA

OMOGUĆENO

CENA MESEČNE LICENCE PO KORISNIKU

17,5 €

ZA 3 I VIŠE KORISNIKA (PO KORISNIKU)

15 €

PREUZMITE CENOVNIK PAKETA

Da bi preuzeli cenovnik naših paketa morate popuniti sledeća polja, i odmah ćemo Vam poslati link za preuzimanje na email adresu koju ste uneli. Hvala Vam na interesovanju za naš softver!

*Polja označena zvezdicom (*) su obavezna
**Slanjem ovog zahteva, prihvatate da ponekad dobijate informacije od nas na unešenu email adresu. Moći ćete se odjaviti sa liste ako to budete želeli!