TopBusiness poslovni softver

KOME JE NAMENJEN?

TopBusiness poslovni softver je namenjen preduzetnicima, zadrugama, malim i srednjim preduzećima koji žele na kvalitetan način da prate i vode svoje poslovanje.

KOJE SU TO VELIČINE ORGANIZACIJA KOJU PODRŽAVA TOPBUSINESS?

  • Sve veličine PREDUZETNIKA
  • Mala i srednja PREDUZEĆA

KOJE SU TO NAJČEŠĆE VRSTE POSLOVA PO DELATNOSTIMA KOJE PODRŽAVA TOPBUSINESS?

  • TRGOVAČKA
  • PROIZVODNA
  • AGRARNA
  • KOMBINOVANA (PROZVODNO - TRGOVAČKO - AGRARNO - SERVISNA)

ZAŠTO JE TOPBUSINESS DOBAR - PRIMARNI SET FUNKCIONALNOSTI?

  • Obuhvata sve poslovne procese navedenih delatnosti - kompletno praćenje operativnog poslovanja i analitike
  • Poseduje integrisan knjigovodstveno-informacioni sistem, za interno i spoljno knjigovodstvo
  • Poseduje DMS (document menagment sistem) – za organizovano i efikasno upravljanje dokumentima
  • Krajnje pregledan
  • Jednostavna radna površina, lako upravljanje korisničkim interfejsom
  • Izuzetno brza obrada i dodavanje dokumenata
  • Istovremen rad kroz više modula i procesa od strane velikog broja korisnika

KARAKTERISTIKE KOJE IZDVAJAMO:

  • minimalni zahtevi
  • integrisanost
  • konkurentni rad
  • automatsko knjiženje
  • automatsko vođenje poslovnih knjiga
  • radni dokumenti
  • napredna analitika
  • privilegije korisnika
  • fleksibilnost u dodavanju tipova dokumenata
  • lako dodavanje izveštaja
  • zajednička baza za više godina
  • zajednička baza za više preduzeća
  • replikacija baza podataka
  • elektronski delovodnik
  • slanje sms za grupu komitenata
  • modul prodaje za Pocket PC i Android uređaje
  • popis uz pomoć Pocket PC aplikacije
  • magacinski odeljci
  • sistem online podrške i update programa
  • sigurnost podataka

OPIS

TopBusiness System je kompletno poslovno rešenje koje obuhvata sve poslovne procese u preduzeću. Namenjen je malim i srednjim preduzećima i preduzetnicima.

  • robno knjigovodstvo
  • finansije
  • glavna knjiga
  • osnovna sredstva
  • vođenje zaliha
  • proizvodnja
  • veleprodaja
  • maloprodaja
  • obračuni poljoprivrednih otkupa
  • vaga
  • elektronski delovodnik

TopBusiness je integrisani informacioni sistem i podaci koji se jednom unesu se koriste gde je potrebno, bez potrebe za ponovnim unosom i dupliranjem podataka. Samim tim su mogućnosti izveštavanja veoma velike, a mogućnost grešaka smanjena na minimum.

Osnovni princip koji smo sledili pri razvijanju TopBusiness-a je bio da korisnički interfejs bude što pregledniji i lakši za savladavanje. Prema reakcijama naših korisnika, u tome smo prilično uspeli. Zahvaljujući tome, novi korisnici mogu veoma brzo da počnu samostalno i efikasno da koriste sve mogućnosti koje TopBusiness pruža.

TopBusiness je knjigovodstveni sistem, i svaka poslovna promena se mora proknjižiti da bi se efekat video u poslovnim knjigama i pregledima. TopBusiness dobijate sa već podešenim knjiženjima i, ukoliko vam knjiženje radi posebna agencija, sve knjigovodstvene aktivnosti programa se mogu "sakriti" i automatizovati na takav način da korisnik nije ni svestan njihovog izvršavanja, a da opet dobije sve poslovne preglede koje program nudi. Korisnici u tom slučaju nisu opterećeni kontiranjem, i korisnički interfejs im je potpuno pregledan informacijama koje njih interesuju.

Isto tako, ako knjiženje radite u svom preduzeću, svo proknjižavanje se može podesiti dvostepeno, tako da korisnik koji izrađuje poslovni dokument automatski kreira radni nalog za knjiženje, koji knjigovođa mora proveriti pre proknjiženja. Modeli knjiženja se mogu menjati i podešavati vrlo fleksibilno prema specifičnim zahtevima korisnika, i kada se sistem adekvatno podesi, knjiženje je skoro potpuno automatizovano.

Poslovne knjige (KIR, KPR, KEPU) se vode automatski, i svaki proknjiženi dokument je upisan u knjigu u koju treba.

Još jedan od kvaliteta TopBusiness-a je mogućnost lakog dodavanja tipova dokumenata. To znači da veoma lako možemo podesiti da npr. umesto jednog tipa za izlazne fakture imate posebno fakture za domaće kupca, za inostrane, za usluge, itd. I tada će svaki od tih tipova faktura imati svoj poseban brojač i oznaku (IFR-10/2010, IFS-5/2010,...), za svaki tip će se moći podesiti drugačije automatsko knjiženje, drugačija štampa, podrazumevani način plaćanja, i još niz drugih parametara.

TopBusiness je koncipiran tako da podrazumeva da će se podaci iz više poslovnih godina čuvati u jednoj bazi podataka. To znači da je moguće praviti periodične izveštaje i analitičke preglede koji obuhvataju višegodišnji period. Prelazak u pregled podataka iz neke od prethodnih godina je dva klika mišem i izborom iz padajuće liste.

Još jedna osobenost TopBusiness-a je da pored više poslovnih godina, možete voditi i više firmi u istoj bazi podataka. Ovo je posebno pogodno za vođenje osnovnog i zavisnih preduzeća, gde ta preduzeća mogu deliti iste šifarnike roba, kupaca i dobavljača, te pratiti kartice roba i kupaca u svim tim preduzećima! Takođe je moguće voditi posebne šifarnike za svako preduzeće, kao i kombinacija deljenih i posebnih šifara.

Ovo je samo kratki pregled najznačajnih osobina i mogućnosti. Više informacija možete naći u dokumentu Upoznajte TopBusiness.

Radi lakšeg snalaženja za Vas pripremili smo:

ONLINE UPUTSTVO

TopBusines Uputstvo

Posetite naš youtube kanal i pogledajte naše video tutorijale

YouTUBE kanal

Opis nekih od mogućnosti TopBusiness softvera pogledajte u dokumentu Upoznajte TopBusiness.

UPOZNAJTE TOPBUSINESS