Vesti

10.01.2016

  • Postavljen update  Start paketa, usklađen sa aktuelnom verzijom (2016.1)

30.12.2015

Želimo Vam uspešnu i srećnu novu 2016. godinu !!!

 Srećna Nova godina!

25.11.2015

  • Postavljen update  Start paketa, usklađen sa aktuelnom verzijom.
  • Promenjen je način registracije Start paketa – licencu dobijate istog trenutka kada je zatražite putem našeg online servisa! Bitno je da prilikom registracije unesete ispravne sve podatke, jer se kontroliše ispravnost unetog PIB-a, a dobićete kod za završetak registracije putem SMS-a, tako da je bitno da ispravno unesete i broj mobilnog telefona!

18.11.2015

Mali info šta smo radili od septembra:

  • ubačen import iz excela na unosu više tipova dokumenata, kao i importovanje cenovnika i šifarnika duvanskih proizvoda
  • mogućnost dodavanja ili skeniranje priloga (slika, pdf, xls, itd) za bilo koji dokument, kao i u delovodniku (do sada je moglo samo da se skeniraju slike)
  • mogućnost unosa više barkodova za jedan artikal
  • mogućnost unosa magacinskih pozicija za artikal
  • direktno slanje emaila sa pdf prilogom iz pregleda bilo koje štampe
  • rešen novi način povrata dobavljaču (od oktobra 2015), napravljane posebne KIR/KPR knjige da to isprate 
  • i još puno manjih dorada i ispravki

22.09.2015

  • u novom updetu imamo dorade Agrarnog paketa – mogućnost vođenja posebnih kartica po godinama roda pod istom osnovnom šifrom, samim tim i mnogo jednostavnija administracija otkupa
  • unapređen je algoritam za svođenje na SRPS kvalitet, veća mogućnost podešavanja, mogućnost praktično svakog načina obračuna

16.09.2015

  • Postavljen update  Start paketa, usklađen sa aktuelnom verzijom. 

10.09.2015

  • ugradili smo mogućnost da se na jednostavan način sinhronizuju podaci između udaljenih maloprodaja i centralne lokacije, bez potrebe za stalnom konekcijom preko interneta.
  • završena i uspešno testirana integracija sa Bex sistemom za automatsko slanje pošiljki – posebno bitno za preduzeća koja šalju puno pošiljki putem kurirske službe
  • uradili smo puno izmena na POS modulu, još bolja podrška za touch screen ekrane
  • unapređena podrška za vođenje šifarnika artikala po veličinama/bojama ili nekim drugim atributima, mogućnost kombinacije više atributa. 

16.07.2015

  • Objavili smo nadogradnju TopBusinessa za treći kvartal 2015.3, za sve pakete (uskoro i za Start)! Puno manjih dorada, od bitnih novina: priprema za integraciju sa Bex kurirskom službom (paketi Trgovina i Profi), mogućnost popusta na celi račun u POS, izveštaji o obračunu popusta na računima, novi obračun ugovora u Agraru,…

10.07.2015

  • postavljeni su novi Opšti uslovi poslovanja koji važe od 10.07.2015, promene su u načinu ugovaranja podrške. Korisnici koji imaju važeći ugovor o licenciranju i/ili podršci, imaju uslove po Opštim uslovima koji su važili na dan potpisivanja ugovora.
  • u skladu sa novim opštim uslovima, postavljen je i novi cenovnik podrške i usluga, možete ga preuzeti ovde

19.06.2015

  • Postavljen update  Start paketa, manje dorade i ispravke. 

02.06.2015

  • Postavili smo novu verziju Start paketa, usklađenu sa aktuelnom verzijom TopBusiness-a.

29.05.2015

  • u zadnjih nekoliko updeta imamo mnogo manjih korekcija i nekoliko krupnijih dorada: 
    • šifarnik konta – omogućava da na jednostavan način promene konta koja se koriste u standardnim modelima knjiženja, bez potrebe da se menjaju sami modeli, prilagođeno je i za automatske promene ako se bude menjao kontni plan
    • bolja kontrola zatvaranja avansnih uplata preko računa, na pregledu izvoda se za svaku stavku sada vidi lista računa koji su zatvoreni sa njom
  • radimo na novoj demo verziji, uskoro će biti dostupna na sajtu.

19.04.2015

  • postavili smo novu verziju 2015.2 za sve TopBusiness pakete, puno manjih ispravki i dorada
  • updetovan je i besplatni Start paket, korisnici mogu preuzeti novu verziju

10.03.2015

  • dodali smo u TopBusiness podršku za fiskalne uređaje Geneko SuperCash i FP200, kao i za sve Galebove GP kase i štampače
  • TopBusiness koristimo kod nas na Ubuntu 14 Linux-u za svakodnevni rad (koristeći Wine), radi identično kao na Windows-u
  • nova Quick start video uputstva na ovom linku.

27.01.2015

  • može se skinuti besplatni Start paket, pozivamo sva manja preduzeća i preduzetnike da isprobaju i koriste ovaj paket – potpuno besplatno!
  • postavljena je nova verzija Ploutab-a, više detalja na stranici.

01.01.2015

  • od 1.1.2015. počinju da važe novi Opšti uslove poslovanja, kao i novi cenovnici softvera i održavanja prilagođeni novim paketima.
  • postavljena je aktuelna verzija TopBusiness softvera – 2015.1.

07.12.2014

Imali smo malo zatišje na sajtu, ali celo vreme vredno radimo. Evo na čemu:

  • Kao što vidite, postavili smo naš novi sajt! Nadamo se da vam se sviđa!
  • Predstavili smo nove pakete za 2015. godinu, detaljnije i bolje prilagođene vašim potrebama
  • završavamo testiranje najavljenih unapređanja našeg softvera, biće konačno postavljen sa novogodišnjim updetom
  • radimo na ažuriranju korisničkog uputstva, kao i na brojnim kratkim video uputstvima, možete ih videti na https://www.youtube.com/channel/UCRk_wRZPlzY-DDI7zkiDt5A

24.09.2014

  • Radimo veće dorade softvera, prelazak na noviju razvojnu platformu, puno poboljšanja i novina. Uskoro više detalja…

01.04.2014

  • Postavljena aktuelna verzija 2014.2. – mnogo dorada i poboljšanja, dorađen modul za vođenje komisiona, radili smo na pratećoj dokumentaciji (korisničkom uputstvu), uradili smo aplikaciju za terensku prodaju za Android uređaje koja se automatski sinhronizuje sa TopBusiness-om (uskoro više detalja).
  • U 2014. godini verzije nose oznaku godine i kvartala u kojem su izdate, a zatim oznaku verzije baze.
  • Od 01.04.2014.godine uvodimo plansko izdavanje update za TopBusiness dva puta mesečno – okvirno početkom prve i treće nedelje u mesecu. Prioritet će kao i do sada biti uklanjanje uočenih grešaka, i naravno rad na unapređenju i novim opcijama u TopBusinessu.

03.01.2014

  • Postavljeni su na sajt novi Opšti uslovi poslovanja koji važe od 01.01.2014. godine.

25.12.2013

Završen je update 2013.3, spreman za promenu PDV stope sa 8% na 10% od 1. januara, urađeno mnogo dorada u maloprodajnom modulu, sindikalna prodaja.

01.08.2013

Od 01.07.2013. promenili smo način i cene licenciranja i održavanja softvera. Radi što boljeg razumevanja nas i naših korisnika, postavili smo dokument Opšti uslovi poslovanja TopCode Software-a, koji je osnovni ugovor za sve naše poslovne aktivnosti. Promene u ovom dokumentu će biti objaviti na ovoj stranici.
Novi cenovnici usluga i licenciranja koji važe od 01.07.2013, su postavljeni u sekciji dokumenti.

25.07.2013

Završen je update 2013.2, koji sadrži mnogo novina i poboljšanja! Pored već najavljenih novina, uradili smo i opciju za automatsko popunjavanje zapisnika o prijemu repromaterijala, radi omogućavanja sledljivosti u proizvodnji (potrebno zbog ISO 9001 standarda).

25.05.2013

Uskoro update 2013.2! Puno dorada na knjigovodstvenom modulu, novi POS modul prilagođen ekranima na dodir, lakši unos cenovnika, značajno ubrzano kreiranje nekih izveštaja, i mnogo manjih dorada.
I još nešto: TopBusiness WebShop! Uz novi TopBusiness nudio i opciju web prodavnice, koja je čvrsto integrisana sa TBS!
Uskoro detaljnije, kontaktirajte nas ako ste nestrpljivi.

25.12.2012

Za novu godinu smo spremili novi update za TBS, verzija 2013.1, sa mnogo dorada. Ovaj put smo menjali stvari „ispod haube“, tj. ispravljali i dorađivali softver da bi bio što fleksibilniji za dorade i da bi omogućili što lakše buduće postupke nadogradnji programa. Od vidljivih novina, ima izmena na ulaznim kaklulacijama i načinu internih prenosa i donosa robe između magacina.

14.09.2012

Posle dosta vremena, nastavili smo rad na našem prvom softveru – Ploutabu!
Uskoro će biti postavljena verzija 3.0 Standard koja je u fazi testiranja, a u toku je rad na dugo najavljivanoj Pro verziji, koja bi imala bazu sa korisnim ostacima.
I najbitnije za kraj – snižena je cena Standard verzije!

10.09.2012

Postavljena je online dokumentacija za predstavljanje mogućnosti TopBusines Systema.

Do kraja septembra će biti objavljena verzija 2012.2 sa sledećim novinama urađenim u toku godine – modul za praćenje proizvodnje, nova forma za unos ulaznih kalkulacija, novo rešenje za izveštaje, automatski update programa, novi tiket sistem za online prijavu greški, primedbi i sugestija, i niz drugih manjih dorada.
Postavljena je dopunjena verzija dokumenta Upoznajte TBS.

05.01.2012

Ažuriran je cenovnik programa i usluga održavanja za 2012. godinu.

24.12.2011

Spremili smo Vam niz poboljšanja za novogodišnji update TBS: dorade na avansnim računima, mogućnost manuelnog vođenja poslovnih knjiga, knjižna odobrenja po dokumentima,…

18.10.2011

Urađeno je mnogo poboljšanja u TBS: modul za vođenje auto servisa, direktna štampa svih pregleda, vođenje maloprodaje sa više odeljaka, izveštaj o prodaji duvanskih proizvoda, zatvaranje kompenzacija i kreiranje predloga za kompenzaciju, poboljšanja u procesu inventarisanja, doteran rad sa barkodovima, kao i unos i štampa maloprodajnih kalkulacija, nabavna i prodajna cena na robnim karticama…
I male korekcije na dizajnu sajta.

09.05.2011

Postavljen je deo dokumentacije za TopBusiness System (cenovnik, upoznavanje sa TBS, i sistemski zahtevi).