Sveobuhvatno rešenje za postizanje uspeha u poslovanju​

Brinu vas eRačuni? Nemate dobro rešenje za novu fiskalizaciju?

Još tražite prilagodljivo poslovno rešenje baš za vaš biznis?

Bez obzira da li ste preduzetnik, trgovac ili specijalizovani online prodavac, imate proizvodnju, servis ili ste agrarna firma,

TopBusiness poslovni softver obuhvata sve procese u poslovanju i pomaže vam da sa jednostavnošću smanjite troškove i unapredite svoje poslovanje. 

ERP sistem

Uvođenje softvera nije bauk!

  • pažljivo kreirana 3 softverska paketa prema složenosti, da bi se što bolje prilagodili potrebama korisnika;
  • implementacija softvera je bez skrivenih troškova, uključena obuka za korišćenje softvera;
  • uvek dostupna softverska podrška:
    • telefonom, emailom, online pristupom
    • sistem tiketa iz samog softvera
    • tekstualna i video uputstva
  • puna podrška prilikom prelaska sa postojećeg na novi poslovni softver, prenos šifarnika i početnog stanja;
  • jasan, pregledan i intuitivan korisnički interfejs olakšava savladavanje i svakodnevni rad;
  • mogućnost prilagođavanja izgleda faktura, izveštaja, interfejsa softvera, korisničkih privilegija i mnogo drugih opcija;
  • integracija sa drugim softverima putem API-ja, mogućnost povezivanja sa vašim postojećim webshopom ili postavka našeg potpuno integrisanog webshopa!

Zašto baš TopBusiness softver?

  • Integrisanost – podaci se u softver unose jednom i samo jednom!
  • Radni i zaključeni dokumenti – dokumenti na kojima se radi ne utiču na robna ni finansijska knjiženja.
  • Konkurentni rad više korisnika – ne postoji opcija koja uslovljava da niko drugi ne sme da je koristi u isto vreme
  • Zajednička baza za više godina i više preduzeća – višegodišnje analitike poslovanja, u zavisnim preduzećima moguće deliti šifarnike partnera i artikala.
  • Automatsko knjiženje u glavnu knjigu i vođenje PDV evidencije – predefinisani modeli po kojima se dokumenti knjiže.
  • Velika paleta opcija za trgovce – lojaliti program, poklon bonovi, akcije, diskontne maloprodaje.
  • Prilozi – uz svaki dokument, artikal i partnera se mogu sačuvati razni prilozi (excel, pdf, slika,…)
  • Nabavka – razrađen sistem planiranja nabavke, automatizmi naručivanja artikala po više osnova (minimalne količine, prodato za period,…)
  • Napredna analitika u vidu tabelarnih i grafičkih prikaza podataka uz lako dodavanje novih izveštaja i pregleda.
  • Aplikacije za android uređaje kao podrška radu za prodaju na terenu i magacinsko poslovanje.
  • Sistem online podrške i automatski update programa.
  • Sertifikovani softver za novu fiskalizaciju – ESIR (napredni).

Jednostavno slanje i primanje elektronskih faktura

TopBusiness softver je integrisan sa sistemom Moj eRačun, kao i direktno sa SEF-om, omogućava digitalizaciju vašeg poslovanja i lak rad uz samo nekoliko klikova.

I dalje imate pitanja i nedoumice?

Zakažite online sastanak i prezentaciju našeg poslovnog softvera. Bez ikakvih obaveza. 

Zadovoljni klijenti

Tu smo za sva vaša pitanja