Izmena cenovnika paketa i usklađivanje Opštih uslova poslovanja – 01.04.2017

 

  • postavljeni su novi Opšti uslovi poslovanja koji važe od 01.04.2017, promene su samo u  minimalnom broju ugovorenih sati kod ugovaranja podrške. Korisnici koji imaju važeći ugovor o licenciranju i/ili podršci, imaju uslove po Opštim uslovima koji su važili na dan potpisivanja ugovora.
  • u skladu sa novim opštim uslovima, postavljen je i novi cenovnik podrške i usluga, kao i novi cenovnik paketa. Cenovik podrške se nije manjao, cena paketa su promenjene.

 

Najnovije

Prodajni podsticaj i lojalnost
Poslovni softver

Kako ostvariti prodajni podsticaj i lojalnost kupaca?

Na online tržištu više nije tajna da su različiti prodajni podsticaji i programi lojalnosti postali efikasno marketinško i prodajno sredstvo. Prodajni podsticaji i programi lojalnosti