IDEJA
Sve počinje od vaše ideje. Tu smo da saslušamo sve vaše predloge kako biste želeli da vaš webshop izgleda i koje opcije da sadrži.
DOGOVOR I PLANIRANJE
Nakon što definišemo predloge, i vidimo u kom pravcu želite da se Vaš webshop razvije, prezentovaćemo Vam najbolja rešenja koja možemo realizovati.
Ukoliko Vam se svide naši predlozi dizajna i funkcionalnosti webshop-a, krećemo sa dogovorom o unosu sadržaja u softver odakle će se podaci prenositi u webshop, kao i dizajn i postavku pratećih sadržaja (baneri, slajderi i dr.).
TESTIRANJE
Testiranje se odnosi na kompletnu funkcionalnost i usklađivanje manjih detalja sa definisanim zahtevima.
OBJAVA I ODRŽAVANJE
Nakon svih prethodnih koraka spremni smo za objavu webshop-a. Naravno, jednom kada završimo webshop, niste prepušteni sami sebi, tu smo da Vam pružimo kompletnu podršku.
Dalji rad na razvoju, unapređenju i bezbednosti ostaje na nama kao i besprekorno funkcionisanje webshop-a koji smo isporučili.
Vreme koje će biti potrebno za izradu webshop-a se kreće od 14 dana do nekoliko meseci. Zavisi pre svega od kompleksnosti zahteva klijenta, a zatim vremena koje ste spremni da izdvojite za uređivanje podataka koji će se unositi i biti povezani sa webshop-om (slike, šifarnici artikli, barkodovi, kategorizacija artikala). Naravno tu smo da Vas posavetujemo i pomognemo da se sve što može automatizuje i pojednostavi koliko god je to moguće.
Iako prilagođena izrada Vaše online prodavnice iziskuje malo više truda i vremena, na kraju donosi apsolutnu prilagođenost Vašim zahtevima.
Cena izrade webshop-a se formira na osnovu zahteva i potreba klijenta, a prema važećem cenovniku Topcode System doo. Nakon konsultacije sa klijentom dostavljamo pismenu ponudu sa specifikacijom projekta, cenom, vremenom izrade i predlozima našeg tima.
Naravno, moguće je samostalno uređivati sadržaj webshop-a kroz Admin panel preko ovlašćenog lica. Postoje brojne opcije koje možete menjati, kao što su slike proizvoda, redosled prikaza artikala i kategorija, izmene banera i slajdera, kao i tekstove koji ih prate, kreiranje akcija za artikle i niz drugih izmena. Ako se desi da negde „zapnete“ možete računati na našu pomoć.
Višejezičnost webshop-a je u potpunosti omogućena, a na koliko jezika će biti preveden, zavisi samo od Vaših želja i potreba.
TopBusiness webshop ima responsive dizajn, tj. ima prilagođen prikaz podjednako kvalitetno na svim uređajima bilo da je u pitanju desktop, laptop, tablet ili mobilni telefon. Ovakav prikaz ostavlja bolji utisak na korisnike, povećava posećenost i broj konverzija.
Kada korisnik webshop-a dođe do virtuelne kase vrši odabir plaćanja, na raspolaganju su sledeće mogućnosti: platna kartica, plaćanje pouzećem kurirskoj službi, plaćanje uplatnicom, IPS nalogom.
Broj artikala koji želite da unesete u svoj webshop zavisi samo od Vaših potreba. Topbusiness webshop je tu da Vam kroz različite pakete ponudi mogućnost odabira najbolje opcije za Vaše poslovanje.
U webshop se mogu u bilo kom trenutku dodavati nove kategorije i novi artikli, kao i menjati postojeći. To možete raditi Vi sami (uz pomoć naših uputstava – obuke), a isto tako možete zatražiti da to mi uradimo proširenje webshop-a (po važećem cenovniku usluga).
Nudimo opcije prilagođavanja dizajna prema Vašim zahtevima. Neke osnovne funkcionalnosti i opcije su manje prilagodljive, a neke se mogu menjati potpuno. Pazimo na to da dizajn bude responsive, tj. da Vaša web prodavnica dobro izgleda i bude funkcionalna na svim uređajima, i u skladu sa time su i dozvoljene promene.